Back






Vet att jag varit riktigt dålig på att uppdatera den senaste veckan. Det har varit en jobbig vecka. Har haft det tufft på Hobbex, slutat på Hobbex, kännt att allt är hopplöst och bara varit nere. Nu har jag tagit nya tag! I veckan skickade min fina vän Linn iväg lite av våra saker till tryck så det är väldigt spännande. Det blir mina två första sålda tavlor! Yeay! Och nu målar jag och när jag inte måla så ritar jag på datorn. Har sån sjuk inspiration och kreativiteten flödar som bara den. Nu är jag på topp. Mjukis kläderna är på och mössan är på. Känner mig levande, känner mig som om jag skulle klara allt. Känner mig awesome! Jag kan och jag kommer visa alla att jag kan. 


PEACE: 

Kommentarer
Postat av: Linn

Du anar inte hur stolt jag är över dig! Du är så stark och din konst är magisk <3

Svar: Tack. Dina ord betyder så mycket för mig <3
johannaottosson.blogg.se

2012-12-01 @ 00:13:12
URL: http://tillannanstans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback