onsdag.

Har en mycket bättre dag än vad jag hade igår. Har varit på jobbet idag och träffat fina människor. Åkte hem till mamma och unnade mig en riktigt god pizza och sen fick jag sova några timmar. Riktigt skönt. Efter det tog jag och gick en promenad med mammas fina hund, lite tråkigt att jag inte gör det oftare. Sen hämtade mamma mig och så åkte vi på en utförsäljning av kläder. Har fått mina pengar idag så det blev lite shoppande. Allt va relativt billigt så det fick bli lite nytt. 
Börjar känna av min ångest nu igen, trodde jag hade sprungit ifrån den någonstans på jobbet i morses.. Men f*ck it. Nu ska jag kolla film med en person som jag tycker riktigt mycket om och som råkar vara min pojkvän. 
Mer ritande kommer kanske imorgon, känner på mig att det är en kreativ dag imorgon! 

PEACE:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback