Hades och systerson.

Så, nu är Hades klar. Jag är nöjd, dels på grund av att bilden blev riktigt bra men också att det är ett nytt program för mig och har bara gjort en bild förutom denna innan i det programmet. Så en guldstjärna i min kant, ja tack! 
Nu börjar jag bli lite trött, men vill sitta uppe hela natte för nu är det Poseidons tur att få en bild. Har börjat i smyg lite, men kan inte riktigt vänta på att börja! 
Denna dagen är så bra. Hades är klar, men viktigast av allt.. Jag har träffat min systerson! OMFG. Han va hur söt som helst. Påminde om kungen i Robin Hood när han tummen i munnen. Åh, får lite lyckorus! Nu är världen ganska så bra, minus min ångest då.. men men, annars toppen!!


Btw, serien "The gods as I know them" finns som en kategori så kika där! 

PEACE:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback