seg dag

Goddag! Dagen har varit lång, trevlig och utmattande. 

Idag firar jag och min pojke ett och ett halvt år. Infuckingsane. Känns som vi varit tillsammans mycket mer än så, men inte på något dåligt sätt. Antar att jag tror tiden går fortare än vad den faktiskt gör.
Men denna dagen har vi inte kunnat fira så jag får vänta till imorgon på grund av att han är i skåne.. 
Men men, vad ska man göra?

Nu börjar jag känna mig mer och mer sjuk. I morse vaknade jag upp med ont i halsen och nu är det värre. Har inte feber men kroppen orkar inget, halsen gör ont och huvudet sprängs och känner mig allmänt nere. Har mycket planerat i helgen. Hoppas det inte förstör det. Men man kan inte vara mer än mänsklig. Aight? 

Nu har jag skrivit klart alla tråkiga saker jag hade på hjärta. Nu kan ni fortsätta med det ni gjorde och jag ska sova. 

Ps. Erik, jag vet att du läser detta. Jag älskar dig så sjukt mycket, du gör mig till den lyckligaste personen på jorden och jag är tacksam att du finns i mitt liv. Saknar dig tönt. Love - Johanna.


PEACE:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback