kaos & borderline. dafuq?!

Okej. Long time no see bloggen! 
Tänkte vara lite personlig och berätta varför jag varit borta ett tag. Inte så kul att läsa men det skiter jag i. 

Jag har ett problem. Jag är inte som alla andra, fast det kanske inte är ett problem. Oavsett vad man vill se det som så är det så. Har fått prata med olika psykologer och massa för min depression och min ångest. Har varit helt handlingsförlamad på grund av ångesten. Har inte kommit upp på morgonen och att ens tänka på att umgås med vänner gör mig så utmattad att jag bryter ihop. 

Jag måste nog säga att jag nog alltid kännt att jag är lite annorlunda. Haft en stark åsikt och överdrivit allting. Så igår fick jag ett namn på vad jag var och lite om varför jag var som jag var. Borderline finns en personlighetsstörning som heter. Tydligen lider jag av den. Fattade först ingenting. "Har jag en personlighetsstörning?" fan va sjumt alltså. 

Sååå detta betyder att jag är deprimerad, fylld av ångest och lider av borderline. Kan ju säga att det inte är enkelt att vara jag och mindre enkelt att vara tillsammans med mig.. Stackars min man! 

Vet egentligen inte varför jag skriver detta, det är dock skönt att få skriva av sig. Nu ska jag låstas som ingenting och fortsätta sy! 

PEACE:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback